מדיניות ביטולים והחזרת מוצרים בGo Lift


כשאתם קונים ב- Go Lift , אתם יכולים לרכוש פריטים שנמכרים ישירות על ידי Go Lift או על ידי ספקים צד ג ‘ שמציעים את המוצרים שלהם למכירה במרקטפלייס שלנו. בשני המקרים, המטרה שלנו היא לספק לכם חווית לקוח יוצאת מן הכלל בכל פעם שאתם קונים אצלנו. מדיניות הביטולים הזאת זו מכסה את כל הפריטים שנרכשו באמצעות Go Lift כדי לתת לך ביטחון שאנחנו עומדים מאחורי המוצרים באתר שלנו ולהקל על ההחזרות אם אתם לא מרוצים לגמרי מפריט. אנא עיינו בתנאים אלה בעיון לפני ביצוע רכישה כלשהי.

החזרות

אם אתם לא מרוצים מפריט שרכשתם ב- Golift, תוכלו לבצע החזר תוך 14 יום לאחר המסירה תמורת החזר כספי, כל עוד הפריט נמצא סגור באריזתו המקורית ובאותו מצב שנשלח אליך. לא ניתן להחזיר פריטים ששומשו או נפתחו בדרך כלשהי. אנא עיינו בסעיף הבא אם הפריט הגיע פגום; תנאים שונים עשויים לחול.

להחזרת פריט, בקרו בדף ההזמנות שלי, בחר בלחצן “החזר” להזמנה המתאימה ופעלו לפי ההוראות. אתם תהיה אחראים לעלויות המשלוח חזרה (בין אם המוצר שקניתם סופק על ידי Go Lift או מספק אחר, מישראל או מכל מדינה אחרת), למעט במקרים בהם הפריט הגיע פגום. שים לב שכפתור החזר יופיע רק 14 יום לאחר המסירה.

אנו ממליצים לשלוח את הפרטים בדואר רשום ועם ביטוח. לא יתבצע החזר אם המוצר יגיע אלינו או לספק פגום או במקרה ולא הגיע כלל.

לא ניתן להחזיר את הפריטים הבאים:

  • גיפט קארד
  • תוספי תזונה
  • מוצרים אשר מחירם מתחת ל50 ש”ח.

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

פריטים פגומים 

במקרה הלא סביר שפריט שהזמנת מגיע פגום, תוכלו להחזיר את הפריט להחלפה או להחזר כספי מלא, כל עוד דיווחתם לנו תוך 14 יום מקבלת המוצר.

אנו ממליצים להסתכל על האריזה לפני שאתם מקבלים את המשלוח מהשליח או מהדואר. אם האריזה נראית פגומה, צלמו את הנזק ותוכלו לסרב לקבל את החבילה. במקרה כזה, דווחו לנו על הבעיה במסגרת הזמן המפורטת לעיל ותוכלו לבחור בין החזר כספי מלא לבין שליחת פריט חדש.

כדי לדווח על בעיה בפריט, אנא בקרו בדף ההזמנות שלי, בחרו בלחצן “החזר” בהזמנה ופעלו לפי ההוראות. יתכן שתידרשו להגיש צילומים של המוצר הפגום או הפגום ואריזתו (האריזה המקורית נדרשת בכדי לקבל החזר אלא אם כן היא נפגעה במשלוח ואינה ניתנת לשימוש).

החזר כספי


אם תבחרו לקבל החזר כספי עבור פריטים שהחזרתם, יוחזרו לכם המחיר ששילמתם בתוספת מיסים שאולי שילמתם במקרה של משלוח מחו”ל(כנגד הוכחת התשלום). עבור פריטים פגומים תקבלו גם החזר על עלויות המשלוח ששילמתם כדי להחזיר אלינו את המוצר הפגום. עבור פריטים לא פגומים, אתם תהיו אחראים לעלויות המשלוח חזרה אלינו (בין אם הפריט נשלח מהארץ או מחו”ל).

ההחזר הכספי יבוצע ככל הניתן בהתאם לשיטת התשלום המקורית זמן קצר לאחר שGo Lift או המוכר (לפי העניין) יקבלו את הפריט ששלחתם בחזרה.

פריטים חסרים בהזמנה

אם חסרים פריטים בהזמנתך, אנא הודיעו לנו בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ- 14 יום לאחר המסירה. אם הפריט נמכר על ידי Go Lift, עליכם לפנות לשירות הלקוחות של Go Lift על ידי לחיצה על כפתור “פנייה חדשה” בתפריט “תמיכה” תחת “החשבון שלי”. אם הפריט נמכר על ידי מוכר צד ג ‘, עליך לפנות ישירות למוכר על ידי לחיצה על כפתור “פנייה לעסק” אשר נמצא בעמוד הספק שאליו תוכלו להגיע על ידי לחיצה על שם הספק בעמוד ההזמנה שלכם. באופן זה, האדם הנכון יכול לעזור לך לפתור את הבעיה במהירות האפשרית.

ביטול הזמנה


תוכלו לבטל כל הזמנה באמצעות הכפתור “החזר” בעמוד ההזמנות, כל עוד ההזמנה לא נשלחה על ידינו או על ידי הספק צד ג’. אם התחרטתם לאחר ביצוע הזמנה צרו איתנו קשר במידה והמוצר הוזמן מGo Lift, או עם הספק במידה והמוצר הוזמן על ידי ספק צד ג’ בהקדם. במידה והמוצר כבר נשלח או עבר לחברת המשלוחים, תצטרכו להמתין עד שיגיע ואז לעקוב אחר התנאים בסעיף “החזרות” בראש העמוד.

אחריות

חלק מהמוצרים מגיעים עם אחריות מטעם היצרן או הספק, צרו קשר עם מוכר הפריט כדי ללמוד עוד על האחריות עליו.